Forum discussions Who's online Member Birthdays
Forum Search

#1 26 Jul, 2012 9:40 pm

One big collaboration!

Ok, me and princesskr9 are having a big collaboration.
depending on how many ppl sign up there might be groups.
anyways, we are making a collab were princesskr9 starts with say drawing a chibi, then i add on with maybe a manga girl and intill a lot of people have contributed, OR we make a collab with a ref i do eyes some one dose nose etc etc, we will start off with 10  ppl if anyone else wants to join then we will add more.
COLLABERS
1.nanalucy
2.creamylamb
3.creatie artist
4.owari
5.Suteshii-chan
6.toasted spark
7.The moment
8.oriental
9.orangedj
10.dur
Thanks, Spirited away and, Princesskr9 ♥

Last edited by Spirted Away (06 Aug, 2012 6:35 pm)


"I'm gonna die alone. Adolescence didn't make sense. A little loss of innocence, The ugly years of being a fool.. Ain't youth meant to be beautiful?"

Offline

#2 26 Jul, 2012 9:44 pm

Re: One big collaboration!

oh soo kinda like an add on thing
sure ill join


Happy Hunger Games!
And may the odds be
ever in your favor
~★~Effie trinket~★~

Offline

#3 26 Jul, 2012 10:23 pm

Re: One big collaboration!

Yay 3 ppl ( me princesskr9 and nanalucy )


"I'm gonna die alone. Adolescence didn't make sense. A little loss of innocence, The ugly years of being a fool.. Ain't youth meant to be beautiful?"

Offline

#4 27 Jul, 2012 1:45 am

Re: One big collaboration!

RAINBOW BUMP


"I'm gonna die alone. Adolescence didn't make sense. A little loss of innocence, The ugly years of being a fool.. Ain't youth meant to be beautiful?"

Offline

#5 27 Jul, 2012 12:23 pm

Re: One big collaboration!

Bumpppp


"I'm gonna die alone. Adolescence didn't make sense. A little loss of innocence, The ugly years of being a fool.. Ain't youth meant to be beautiful?"

Offline

#6 27 Jul, 2012 3:48 pm

Re: One big collaboration!

BUMP grr


"I'm gonna die alone. Adolescence didn't make sense. A little loss of innocence, The ugly years of being a fool.. Ain't youth meant to be beautiful?"

Offline

#7 27 Jul, 2012 7:13 pm

Re: One big collaboration!

I wanna join. I think I get it. C:

Offline

#8 29 Jul, 2012 8:35 pm

Re: One big collaboration!

Bump.


Be calm, and live. MY FAVE SONG: http://www.youtube.com/watch?v=56QAWuWLPRk
GO F.U.N., YOU ROCK!

Offline

#9 30 Jul, 2012 9:19 am

Re: One big collaboration!

count me in wink


Addicted to art

Offline

#10 30 Jul, 2012 12:00 pm

Re: One big collaboration!

I'll do it, sign me on smile


Everything will be all right in the end; and if it is not all right, it is not the end.
-Paolo Coelho

Offline

#11 30 Jul, 2012 4:19 pm

Re: One big collaboration!

Spitited, it's 'creatie' not 'create'. Heehe.
Just a typo.smile


Be calm, and live. MY FAVE SONG: http://www.youtube.com/watch?v=56QAWuWLPRk
GO F.U.N., YOU ROCK!

Offline

#12 01 Aug, 2012 1:03 pm

Re: One big collaboration!

sounds fun so count me in! big_smile


ima eat you up!! *monster* big_smile

Offline

#13 02 Aug, 2012 1:23 am

Re: One big collaboration!

bump


"I'm gonna die alone. Adolescence didn't make sense. A little loss of innocence, The ugly years of being a fool.. Ain't youth meant to be beautiful?"

Offline

#14 02 Aug, 2012 11:45 am

Re: One big collaboration!

Bump


"I'm gonna die alone. Adolescence didn't make sense. A little loss of innocence, The ugly years of being a fool.. Ain't youth meant to be beautiful?"

Offline

#15 02 Aug, 2012 4:00 pm

Re: One big collaboration!

Sure. big_smile


THIS. RIGHT. HERE. IS. MY. KNIFE.
  Wake up in the mornin' feelin like slenderman.
  I READ PASTAMONSTERS. big_smile
The lonely prince with the bloodied crown can only smile and is forbidden to frown :DDD

Offline

#16 03 Aug, 2012 9:27 am

Re: One big collaboration!

I'm in! big_smile

Offline

#17 04 Aug, 2012 11:05 am

Re: One big collaboration!

3 more ppl


"I'm gonna die alone. Adolescence didn't make sense. A little loss of innocence, The ugly years of being a fool.. Ain't youth meant to be beautiful?"

Offline

#18 04 Aug, 2012 3:31 pm

Re: One big collaboration!

So do we each draw our own character? I think I'll do it big_smile EDIT: I will do it:D

Last edited by oriental-blossom (04 Aug, 2012 3:33 pm)


"You know, I once killed a man in his sleep with his own moustache and a grape."
~Hetalia~

Offline

#19 04 Aug, 2012 3:58 pm

Re: One big collaboration!

oriental-blossom wrote:

So do we each draw our own character? I think I'll do it big_smile EDIT: I will do it:D

No, it's not like that. Have you ever heard of beefcake's "RMD Family Portrait'? It's kinda like that, like an add-on thing. Those were just examples. Me and Spirited will tell you guys what to draw, like I draw 3 flowers, you do a glue bottle, creamylamb does some kawaii stuff, etc!! Hehe. Hope I made that cleared up.coolcoolwinkwink


Be calm, and live. MY FAVE SONG: http://www.youtube.com/watch?v=56QAWuWLPRk
GO F.U.N., YOU ROCK!

Offline

#20 04 Aug, 2012 4:12 pm

Re: One big collaboration!

princesskr9 wrote:

oriental-blossom wrote:

So do we each draw our own character? I think I'll do it big_smile EDIT: I will do it:D

No, it's not like that. Have you ever heard of beefcake's "RMD Family Portrait'? It's kinda like that, like an add-on thing. Those were just examples. Me and Spirited will tell you guys what to draw, like I draw 3 flowers, you do a glue bottle, creamylamb does some kawaii stuff, etc!! Hehe. Hope I made that cleared up.coolcoolwinkwink

ohh now i get it smile


"You know, I once killed a man in his sleep with his own moustache and a grape."
~Hetalia~

Offline

Board footer

138 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.