Sad kitty is sad..

Sad-kitty-is-sad
401 Likes
Rate with ♥
926 Views
104  Cmnts
68 Favs
23 Collects

Artist description:
hmmm....but i m not that sad...its my winter holiday...from today.... haha...i have given this drawing alot of time and i really wanted to move on to draw something else. ;)...as usual mouse draw
Java Draw   Created Dec 07, 2010   470 x 338px    Unless noted Copyright 2010 _S!Lv3r_.

More by _S!Lv3r_

i really don..
no title
water :again
Popeye
olive oyl
zanjuxs Cat

COMMENTS 104 Post a comment

Shaxx  Jun 23, 2013

CUTE KITTY ISH CUTE! Lol 5♥s!

PainfulRemedy  Oct 01, 2011

I cannot even begin to explain how incredibly realistic and adorable this drawing is! xD It is especially impressive because of the fact that you drew it with a mouse- amazing. :D I love the kitty's shiny blue eyes sooo much. :) 5/5 and favorites.

NYAAAAA!  May 11, 2011

this is so cute...and it looks sooo real.....5h+favs

manojkumarrc  May 03, 2011

AMAZINGLY AND BEAUTIFULY DONE. LOVE THOSE EYES, EXPRESSION AND SOFA. FAVED IT.

Rosabell  May 02, 2011

keep itt up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i love it!. how cute 5/5 to good

alsinous  May 02, 2011

this is so adorable!!! his sadness gave him more cute-ish look!!! love the way how you draw every thing.. loveeee it!! 5/5 and collection! :)

dylove  Apr 16, 2011

so cute very nice

LadyoftheMirror  Mar 18, 2011

aww so cute ! :D love the detail on the furniture, this is so realistic ! :D some of the fur lines seem a tad harsh, but the colors go together so well. QQ . . . I want this cat. u.u

adaydreamer  Mar 18, 2011

omg this is awesome and cute and adorable and perfect!! 5/5

esete  Mar 04, 2011

u r awesome

Page   1  2   3  ...  10   11  
193 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.