Kitty Kitty :3

Kitty-Kitty-3
198 Likes
Rate with ♥
393 Views
54  Cmnts
72 Favs
7 Collects

Artist description:
:3 comment plz!
Flash Draw   Created Sep 26, 2009   338 x 470px    Unless noted Copyright 2009 ichi6o.

More by ichi6o

Milla Jovovich! xD
Suzumiya Haruhi
A face!
Mazda RX7
FLCL - Atomsk
TTGL - Youko

COMMENTS 54 Post a comment

teylee2012  Dec 08, 2011

this is cute! i love her expression, and her hands...and her hair. i like this(:

horrorrockett  Sep 08, 2010

ADORABLE! 5/5!

HinaDebarrius  Jun 11, 2010

Aww I think she's soo cute!

Shantewu  May 23, 2010

wow thats so cute and kinda naughty haha

HaleighNicolex3  May 20, 2010

Amazing D: Message me back plz. You're amzing. I wannted some tips?

air  May 16, 2010

jajajajajajajaja,oye este si que es un dibujo gracioso,estoy seguro que ella esta pensando en vengarse.

IoanaCristinaNew  Jan 18, 2010

love her hair and pose lol xD 5/5

Cupcake811  Jan 07, 2010

ZOMG SOOOO CUTE! I FAVS IT! 5/5

rexgold  Oct 24, 2009

Award: So much effort. Liked: I love your style. I can't believe this is an original!. Tips: Cat girls ignore the heck out of me. It doesn't really make sense that a human is giving a human water in a cat bowl. But that's just my opinion. Other than that, great job!

Miloona  Oct 24, 2009

gosh i love this drawing so much lol its so cute and the position you drew her in is adorable ^-^ I hope you dont mind but my next drawing was inspired by this one X3 its just so cute

Page   1  2   3   4   5  
278 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.