AMIYUMI

(Unknown) Female, Chicago
Joined: 24 Apr 2011
Likes: digital art
Drawings 136
DrawChats 23
Awards 5
Collections 0
About me
http://chatno2.webs.com/
I like K-POP,anime/manga, and drawing.
social networking sites like facebook, or twitter,etc aren't for me...
Sooo...I'm sticking with Google+ tongue
Google+ URL
google.com/+BrittanyAlexander

http://www.gurupop.com/event/112/677572 … 3836383639 
Featured drawing
AkaMiitsuu 2 months ago

thx for the comment ~!! :33

kalimanjaro 2 months ago

You are most welcome. Looking forward to your new drawing. Keep Smiling :D

L o r d M o m o 8 months ago

Lol, see? A trap xD.

L o r d M o m o 8 months ago

!!! QwQ

L o r d M o m o 8 months ago

Thank you

L o r d M o m o 8 months ago

Oh, and thanks for the comments owo

L o r d M o m o 8 months ago

He lost the brush he used earlier haha. QwQ I'll be uploading it somewhere else now since I now started doing it on manga studio EX 4 if you want to read it, there's a link on my profile ^_^ You'll also get to see the cover :D

Simmeh 11 months ago

Merry Christmas and a Happy New Year! :)

marikuna1996 1 year ago

thanks for the comment ^_^

L o r d M o m o 1 year ago

And thx for the comment!!!

L o r d M o m o 1 year ago

I need time to day dream lol srsly, I'm like a master at it. And I need time to draw so when the time comes, when I need a new character, I'll just pick randomly from my DA or RMD xD plus, I'm waiting for my touchpad ouop

anim3luver 1 year ago

nah id like it very much if you finish it :p dont count on lazy me lol--no sweat :))

Michii-Star 1 year ago

Thank you for your comments!!!! OUO

Michii-Star 1 year ago

THank you so much for all your comments!!!!! Really 00:?! THANK YOU SO MUCH!!! (/>o

L o r d M o m o 1 year ago

Thx!!! Oh, I just played around with it xD ^^'' really hard that was, lol at one point you couldn't even see her face x"D And yeah, you got the concept right!

anim3luver 1 year ago

haha ive just started watching it n its soo funny; thank uuuuu for d comment :3

L o r d M o m o 1 year ago

Thanks for the comment!! And lol, your "awesome sauce" sounded new york like when read aloud xD made my day.

L o r d M o m o 1 year ago

Thanks! Yeah, no collar bone xD well, you might see it again, since he'll turn around eventually [duh]

L o r d M o m o 1 year ago

Thanks for the comment! /staresatyourprofile/ Like heck it isn't a big deal! It's amazing *^* Wow... You've come a long way since I subscribed! -Well, technically add but it's pretty much the same thing lol

L o r d M o m o 1 year ago

~-~ I shall never know...

Pages: 1 2 3 ... 15 16 
140 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.