Jyuliey

(Unknown) (Unknown), (Unknown)
Joined: 25 Dec 2011
Likes: fantasy(scapes), semi-realism, surreal
Drawings 45
DrawChats 80
Awards 97
Collections 0
About me
Currently busy

My DA: http://jyundee.deviantart.com/

Before I excused myself, I would like to thanks those of you who gave me great feedbacks,  encouragements, and for those who believe in my skills rather then inaccurate assumptions based on false perspectives (not gonna point names because you know who you are wink). I truly appreciated!

P.S. I still keep my realism drawings; they are just in my personal folder c: (can't waste diligent works) 
Featured drawing
ammona 1 week ago

Helllllllnoooo.lol

wikypoo 1 month ago

im back

wikypoo 1 month ago

ill have 3 slices of ham please

wikypoo 1 month ago

senpai u_u -walks to corner

wikypoo 2 months ago

spam spam spam spam spam spam spam spam spam woooooo :D , jk. -wild wikypoo goes back to its chamber

wikypoo 2 months ago

sorry, it wasn't the first time your box was full u3u I assumed....

wikypoo 2 months ago

omg. excuse my filthy manners, it was MY inbox all along that was full. ... how embarrassing.

wikypoo 2 months ago

Clean your messy box! ... c:

wikypoo 2 months ago

-walks to mail box... huh? why doesn't Jenny clean this out... -walks away

wikypoo 2 months ago

you should really clean that inbox, I can't fit my stuff inside

wikypoo 2 months ago

-pokes

kalimanjaro 8 months ago

Happy New Year :D

ammona 9 months ago

Jyu.........come back and draw your amazing art....we miss ur art.

animelover1234 10 months ago

Jujuuuuuu, Let's all oovoo on Saturday :D

wikypoo 10 months ago

awesome :D cause I'm always awake at night!

wikypoo 10 months ago

you are up so late!

wikypoo 10 months ago

This is comment 1423 yay :D

kalimanjaro 11 months ago

XD

kalimanjaro 11 months ago

Yeah, well you are visiting here and that's good too XD

kalimanjaro 11 months ago

Seems you're busy I pressume?

Pages: 1 2 3 ... 71 72 
147 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.