Rainbow32

(Unknown) Female, In my imagination
Joined: 14 Apr 2009
Likes: digital art, sketching
Drawings 22
DrawChats 31
Awards 4
Collections 0
About me
You've never heard of me. 
Featured drawing
Natsumusey212 3 weeks ago

Hey Rain I'm in drawchat!

Natsumusey212 3 weeks ago

Hey Rain, I'm sorry, I'm gonna be super busy this afternoon, If I get another chance,It's gonna be late. :( And late for me is early morning for you. Who knows? But anyway, I'll be on tomorrow and all week after that so, See ya soon! :')

Natsumusey212 4 weeks ago

Hello rain! :D I have a few minutes to spare in drawchat!

Natsumusey212 1 month ago

Also, I gotta go, it says you're online, but sometimes the notification thingy lies. Sorry,I'm looking out for you tomorrow! :D

Natsumusey212 1 month ago

Hey Rain! I failed to mention, I'm on spring break now!

Natsumusey212 1 month ago

Hey Rain! I failed to mention, I'm on spring break now!

Natsumusey212 1 month ago

- soon! So just keep dropping by, and I'm sure you'll find me one of these days! See ya! :D

Natsumusey212 1 month ago

Hey Rain!! Yeah, I know, college has been such a distraction! Ive been checking in early in the mornings and late at night, so hopefully we can meet somehow under these lame circumstances x3 I'll keep trying, I may be able to catch you in drawchat so

Bryan The Artist 1 month ago

Yeah^_^

Natsumusey212 1 month ago

Hey rain!

Bryan The Artist 1 month ago

Course not :3 Your my buddy x)

Bryan The Artist 1 month ago

I am silly. Not eat nibble. 0.0

Bryan The Artist 1 month ago

I may just nibble > w >;;

Bryan The Artist 1 month ago

They doo now ;3

Bryan The Artist 1 month ago

Makes a Rawr sound like A kat. Dont be ;D

Bryan The Artist 2 months ago

yeah ikr :P

Bryan The Artist 2 months ago

The same lol. It's so cold -.-

Bryan The Artist 2 months ago

sooo. Whats up?

Bryan The Artist 2 months ago

Yay , Thats good . -hugs you- :3

Bryan The Artist 2 months ago

Good:) you?

Pages: 1 2 3 ... 16 17 
230 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

Copyright Mixart New Media LLC.
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide