Anim3luver

20 Female, RMD
Joined: 1 Nov 2012
Likes: abstract, anime, b&w, dark, fantasy, landscapes, manga, photography, realism
Drawings 158
DrawChats 4
Awards 94
Collections 13
About me
Been having laptop/java issues for a while and college has started, so that's why I hadn't been on. Will hopefully catch up with RMD soon enough. Miss you guys. 
Featured drawing
Michii-Star 2 months ago

:D heheh, y np :D Also thank YOU for your REALLY AWESOME comments :B!!!! I also enjoy reading your comments^^!!!

starfighter 2 months ago

Thanks! I really love to see your enthusiastic comments :)

Ratty103 2 months ago

Thank you 4 all your comments,appreciate it.

kalimanjaro 2 months ago

@0@

kalimanjaro 2 months ago

XD

kalimanjaro 2 months ago

Thank you for cruising in an adventure XD. Keep Smiling :D

kalimanjaro 2 months ago

XD

kalimanjaro 2 months ago

You are very welcome. Keep Smiling :D

Anniebee 2 months ago

napalm was a jelled gasoline that was put in rocket bombs during the Vietnam war when it was dropped from airplanes it splattered catching everything on fire in its wake terrible chemical reactions It was a quote from that movie by robert devall

vulpixtrainer12 2 months ago

I'm glad you like my drawing only for the fur and anatomy. -_- I did it in CanvasDraw and the damn thing wouldn't cooperate. -__- oh well lol. You live next to a library yet you haven't gone to it!? X'D that's funny there.

vis_in_vis 2 months ago

you are welcome :) really like your one layer drawings , i use one layer too :)

shadow0521 2 months ago

hahah i dont think i culd ever leave permanently lol aww glad to hear we're both still lazy as evah lmao xD oh no, what was wrong tho? i really do hope u get 100% better soon :3 ive been good nuthn new here lmao xD

Torikago 2 months ago

http://i62.tinypic.com/33xzj2e.jpg The one on the right is the original turd, the one on the left is the current turd. Neither of them quite look like him but the currently uploaded drawing looks more like him. Thank god I saved it.

Torikago 2 months ago

I love it don't worry ; A ; It's beautiful. You captured his dumbfounded innocence. I can't thank you enough. The song is really good, I spent 2 hours fixing up the drawing I did yesterday to make it look more like the ever handsome Yijeong Yang

Torikago 2 months ago

Thank you for the comment on my Yijeong drawing. The quote is from the song. Beliwve it or not I actually like this drawing (haha).

Torikago 2 months ago

Whatever you do will still make me happy.

Torikago 2 months ago

His hair is supposed to be messy. Heck, you could shave the sides of his head and I'd be okay with it. Seriously, artistic freedom to the max.

Jyuliey 2 months ago

Yeah, besides what may look bad to you..look great for others :). I like your recent drawing, looks cool.

Torikago 2 months ago

Yea, I did it for fashion purposes but I actually liked it so I'm gonna keep it. Yea, I love seeing other artists renditions of my characters! I'd love to see his new hairstyle in your style. And of course it'll go in my collection.

Jyuliey 2 months ago

Omg, I need to reread before I click save comment "bad*".

Pages: 1 2 3 4 5 ... 136 137 
141 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.