Meeksneakspepsi

25 Female, Jamaica
Joined: 19 Jan 2009
Likes: ... i duno, oil painting, sketching
Drawings 21
DrawChats 0
Awards 4
Collections 0
About me
im 19 and i like art but i jus nevr felt like i was evr gud at it i joined this so that i cud learn a couple skills and improve. its a gud way to pass the time=) so most of my stuff will be kinda mediocre -.-.... and then ima b awesome!! big_smile
*wishfull thinking >.<
btw most of the stuff i draw i will use a reference, so if my stuff looks familiar then thats prolly cuz u've seen it somewhere before :p
i wanna reach the level where my stuff looks realistic so i guess ur gonna see the progression in my work smile 
Featured drawing
Recent Rates Favs Comments
Category
View with Artist Browser >
Page 1 of 1
Say goodnight and go... - Portraits
Say goodnight and go... Portraits
9  
9  
2
Dante's Inferno W.I.P - Fantasy
Dante's Inferno W.I.P Fantasy
15  
10  
2
Kratos: (my first attempt) - Cartoons
Kratos: (my first attempt) Cartoons
25  
19  
1
meeks sneaking a pepsi - Food
meeks sneaking a pepsi Food
26  
17  
3
Dont pretend u evr 4got abt me - Black & White
Dont pretend u evr 4got abt me Black & White
11  
4  
1
Meeks is back!! - Drawing Day 2010
Meeks is back!! Drawing Day 2010
18  
9  
3
I wanna scream I love u - Emotions
I wanna scream I love u Emotions
15  
9  
4
I'm only half dead... - Fantasy
I'm only half dead... Fantasy
15  
13  
2
Food for Mic Skills - Still Life
Food for Mic Skills Still Life
20  
13  
6
Love Can't Save You - Portraits
Love Can't Save You Portraits
20  
10  
2
Believer's Never Die - Fantasy
Believer's Never Die Fantasy
22  
12  
6
XO - Black & White
XO Black & White
20  
12  
3
 BAD THUMB(incomplete) - Black & White
BAD THUMB(incomplete) Black & White
8  
5  
1
I wanna make u as lonely as me - Black & White
I wanna make u as lonely as me Black & White
16  
10  
1
Tiffany Blews - Black & White
Tiffany Blews Black & White
36  
16  
2
She had the world - Cartoons
She had the world Cartoons
11  
10  
1
its not a side effect... - Love & Valentines
its not a side effect... Love & Valentines
29  
18  
2
reinvent love - Love & Valentines
reinvent love Love & Valentines
30  
19  
5
prince knight/red riding hood - Cartoons
prince knight/red riding hood Cartoons
60  
12  
2
olive and popeye - Cartoons
olive and popeye Cartoons
33  
11  
1
woody wood pecker - Cartoons
woody wood pecker Cartoons
14  
10  
1
Pages: 1
162 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.