17 (Unknown), (Unknown)
Joined: 12 Mar 2010
Likes: (Unknown)
Drawings 1346
DrawChats 0
Awards 7
Collections 0
About me
This user has not entered any information about themselves. 
Featured drawing
anim3luver 2 years ago

LOL theres a lot of things im not good at (drawing wise) tho thanx for d cool comment :D

anim3luver 2 years ago

LOL thanks for all d comments n ya i luv drawing creepy/crazy girls but for some reason i dont draw em so much on rmd ahaha :p

L o r d M o m o 2 years ago

Thanks for the comment and congratulating me!

anim3luver 2 years ago

sorry for my late reply to ur reply! wow sounds like a very good book :D specially if u read it all on 1 day. ah--think i may hav heard of those books

anim3luver 2 years ago

wow its an honor 2 hear that--cuz there r many many wonderful anime draws on rmd; THANK U for ur marvelous comment it made da work seem worth it xD

anim3luver 2 years ago

i didnt notice haha how hes often dressed as a girl-hadnt watched da cartoon in 4ever :p anytime~

anim3luver 2 years ago

oh thats cool how u made em up like that haha-great imagination :3

pureartfan 2 years ago

thanks a lot for all your comments and for the tip!:)

anim3luver 2 years ago

i just happened to just log in haha so ya its totes np :p

anim3luver 2 years ago

it may be because my memory is poor haha-also maybe its not in the games i had played-or i just didnt recognize it :p

jitan_cloud 2 years ago

thank you for rate and comment ^w^ and yeah , ill be working on the neck , I still need the spikes and stuff in the back :D

anim3luver 2 years ago

haha i played a lot of nintendo games-i had a ds n dslite i think n now i hav a dsi; plus i used 2 hav a gameboyadvance n my sis has a 3ds lol. but there r lots of nintendo games i hadnt played ofc--they r indeed a lotta fun :D

anim3luver 2 years ago

tysm for the nice comment :33

anim3luver 2 years ago

i never heard of that before haha-sounds cool--cats r awesum :D ah that sounds really interesting thanx for telling me bout it ^^

anim3luver 2 years ago

i learned a trick 4 hair actually--u color it like normal then add the strands a lot-cuz strand by stand is hard; i did it on my kiwi grape draw lol--ofc thank you very soooo much for ALL your fabulous comments!

anim3luver 2 years ago

haha i dont think i used the flip tool in my gravity rush draw :p thanx again for da comment~

anim3luver 2 years ago

lol its kk i got wat u mean the 1st time :p thankies 4 ur comment nishea :3

Unipony 2 years ago

Thank you for the lovely comment. *Smiles*

THEnamesLAURA 2 years ago

thankyou, and yes omg i have been watching goofy movie today, and now im watching number 2 right now with my little brother XD xx

veanette 2 years ago

Wow u rlly use rmd frequently :0 i use....well...rarely T-T

Pages: 1 2 3 4 ... 33 34 
152 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.