Nishea

16 (Unknown), (Unknown)
Joined: 12 Mar 2010
Likes: (Unknown)
Drawings 1346
DrawChats 0
Awards 7
Collections 0
About me
This user has not entered any information about themselves. 
Featured drawing
PainfulRemedy 2 years ago

I never noticed the similarity before but you're right lol, tysm for your comment on Caged Bird. [:

pink_sunrise 2 years ago

Thanks for your comment. :) Having breakfast for dinner is always fun. :)

dreamrain 2 years ago

Thank you for your comment... Saw your gallery you are one talented artist.. Love your cute draws... :D

minime12 2 years ago

Yeah I heard that their doing the frakenweenie one. Have you seen the original? I think it's on the bonus features of Nightmare before Christmas. I love all your art BTW and thanks for the rates and comments!

YouScared! 2 years ago

thanks for ur comment :)

foxluver1 2 years ago

bahahaha thanks for the comment xD wolf in fox's clothing eh? o3o

AuroraSkye 2 years ago

TY for your comment -- I cracked up when I read "Holy Cheese doodles" LMAO!!!!

AuroraSkye 2 years ago

Thank you so much for your comments!! :-)

chance2 2 years ago

thank you for your comment

AuroraSkye 2 years ago

TY so much for your comment!! Were you really wondering who George H is or just pulling my leg? lol If you really don't know -you are in for a treat (in my opinion) He was such a funny, sweet, talented, interesting person. (and quite cute too - LOL)

ammona 2 years ago

thank you for the comment.

Magdalena B 2 years ago

thank you very much for your comment:)

AuroraSkye 2 years ago

Thanks so much for all your comments today!!! :-D

AuroraSkye 2 years ago

TY TY so much for your comments, Nishea!! :-) The kitten's name is Minuet but its possible that I should have named her Mischief! ;-)

annabanana 2 years ago

thankyou!!

bosterix 2 years ago

Thank you very much for your comment!, great gallery!

StephZenie 2 years ago

Thanks for commenting on my Kitty drawing, so glad you liked it!

StephZenie 2 years ago

Thank you very much for your comment on my Hootie drawing. : ) Your artwork is so cute and you have such a cool style!

Ellass 2 years ago

Haha, thank you for the nice comment~ XD I think I'll make another drawing of him looking more healthy and un-creepy smiled :P

heatherann 2 years ago

I KNOW I KNOW I KNOW 16 DAYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EEEEEKKKKKK :) I JUST CAN'T WAIT TO.....SEE IT!!!! :) And in 3D too lol

Pages: 1 2 ... 21 22 23 24 25 ... 33 34 
136 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.