Red*rogue

(Unknown) (Unknown), near my butt
Joined: 12 Jul 2010
Likes: (Unknown)
Drawings 157
DrawChats 20
Awards 12
Collections 2
About me
GIVE
ME
THIS
SITE
=============================================================================

Whoever gave the green light for Windows 8 should be castrated.

Pretend that everything without a # doesn't exist (:
With the # is the new gallery.
But I'll just keep drawing the same old crap; mango

//snort//
rank 31
I increased 100 ranks with 2 draws
ok nice 
Featured drawing
D.Conan 4 days ago

Holy Pizza! So you do know her... and a lot better than me. Whoa! She's like the top all time manga artist! T^T

D.Conan 5 days ago

Oh yeah! It's kinda similar to Shumijin's style from dA. Not sure if you know her though. :)

kalimanjaro 1 week ago

Pokemon is always a fun game for me, from Red to White I almost played it all XD

D.Conan 1 week ago

Haha well I missed that. xD You're very welcome. I wish you will draw more. :D

kalimanjaro 1 week ago

Ah so that's why its sound familiar XD I've played the black version though there's a new version coming right? As in Black 2 lol which I haven't played yet. Been so long since I played the game XD

nirvanaspirit666 2 months ago

OPERATION "SAVE DRAWCHAT" IS IN EFFECT, ALL REGULAR MEMBERS MUST RETURN TO BRING DRAWCHAT TO ITS ORIGINAL STATE!

Simmeh 4 months ago

Happy Saint Patrick's Day! :D

Hikaru.chan0 6 months ago

Thank you for the comment~ and I am really sorry for the long neck >////< I'll try to correct that in my other drawing...I'm so bad at anatomy....

Simmeh 7 months ago

Back in 2008, there was like 10 people in each room. There was also a Mature room and in the Lounge you could draw. That was DrawChat 1. There was a lot of scribblers back then... lol I say "back then" as if it was a lifetime ago. xD I feel old tho..

Simmeh 7 months ago

True! I keep asking everyone to come join lonely ol' DrawChat... but then I forget to visit it myself. XD ...I used to be on a lot more than I am now.

Simmeh 7 months ago

Hey, come visit DrawChat sometime. Merry Christmas! :)

anim3luver 10 months ago

I am leaving RMD, farewell! It has been a pleasure to be your friend.

D.Conan 10 months ago

lol yeah, thanks for leting me know XD

mebun 1 year ago

awww, I used this walkthrough so I could get all the s.links in one gameplay. xD fkeej HECK YES to PSP version. And N3ds, you say?!! D'8 That's one console that I DO have! Gotta look that one up then. *A* //the awkward moment when I spam your wall xD

mebun 1 year ago

*raids your dA* le gasp, I remember that awesome last story drawing you drew way back when!! I actually got to play it!! So cool. I spent too much time customizing their outfits. xD I mean, the feathers in their hair are so pretty. hahah///

mebun 1 year ago

tell me where you hide all your drawings in like-- dA or tumblr or something. ahdahahahahfkdjkfaejkejke//flees

mebun 1 year ago

I liked the protagonist in the manga though, all spaced out, but then secretly trolling everyone and triple++-timing all the girls. xD but Shinji thouugh--I wished he had more screen time, but next movie I guess. hahaa~~ btw you should totally--

mebun 1 year ago

I always thought protagonist was like that too! Plus being carefree~ Yukari though--I got used to remembering her hair long in the game animation. xD So in the movie with her hair shorter I'm like "oh... OOhhhhh!!" IT'S A LOT CUTER~

mebun 1 year ago

Dudeduuude, did you see the Persona 3 movie? 8DDD

Takuhi 1 year ago

Dark _> ugh OTL jij wint~

Pages: 1 2 3 ... 88 89 
95 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.