Browsing Collection: brutus and ellyart Snowman fight
Snow Cones! Aurora's Naughty Cats.... Hmm hmm hmmmmm It's ok, I'll wait..... YO BRO! Off to work :) Freddie is spared! G'night Freddie! G'night Sam! Cool... WOOOOOT! Oh no you don't! Freddie, I guess you got me... Nice try Tex... dats mighty kind of ya.. unplugged! Chew on this!  I will destr...what the... Bigfoot?? Told ya I'd be back... Rescue! Bullseye!! Meet my little friend... Oh yeah, I almost forgot... Well whad'ya know... Take That! Let me fix that head, Freddie. You left me no choice... I think you'd better RuN! OH YEAH? He's baaaack.... Now you'll pay!!!! HEYYYY...!

Aurora's Naughty Cats....

Auroras-Naughty-Cats
58 Likes
Rate with ♥
179 Views
43  Cmnts
8 Favs
12 Collects

Artist description:
...try to stir up the 2010 RMD snowball wars! ;-) [Link] and [Link]
Java Draw   Created Jan 04, 2011   640 x 460px    Unless noted Copyright 2011 AuroraSkye.

More by AuroraSkye

Wynter
Parallel_Times~
Incense~
Rainbow_Drips
Bronze Lady
Abstract SeaLife (BAD thumb)

COMMENTS 43 Post a comment

Emmytwinkle  Jan 14, 2011

Haha! Very good drawing!

frogy  Jan 09, 2011

haha jolly kitties are naughty ~ cool drawing Aurora^^.5h

blackbird666999  Jan 07, 2011

that so cool n funny , i like it:)

rocketman28  Jan 06, 2011

hahaha this is awsome love the details and specialy the clouds :)

ace63  Jan 05, 2011

Cool fun and great drawing 5/5

drawsattention  Jan 05, 2011

Uh oh! Now the snowman war is begun for sure!!! I am hiding behind the snow wall and watching from a safe area. Collection!

Amethyste  Jan 05, 2011

Ah poor snow men they never gone have a chance with those playful cats...5/5

spring7  Jan 05, 2011

Haha! love this one Aurora, it's great to see Blueberry and Tai Chi having fun, look out snowmen you're about to be splatted!! :) 5♥s and fave..

Majestic  Jan 05, 2011

Good work kitties but you are gonna get in BIG trouble messen with these two :P

paladin590  Jan 05, 2011

naughty cat hiding behind the wc o,o 5/5

Page   1  2   3   4   5  
242 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.