Browsing Collection: snowman wars
SnoBlo Merry Xmas Sam my man! Me help Brutus Brutimus Bday! Aurora's Naughty Cats.... So nice of u to help! Santa Snow Icicle Electric Happy B Day Brutus Bah humbug...help! Snow Cones! Hmm hmm hmmmmm It's ok, I'll wait..... Off to work :) YO BRO! snowman wars Freddie is spared! Spring Blues Cool... Nice try Tex... dats mighty kind of ya.. unplugged! Playin' with snow... I will destr...what the... Chew on this!  Bigfoot?? Told ya I'd be back... Rescue! Bullseye!! Meet my little friend... Well whad'ya know... Oh yeah, I almost forgot... Let me fix that head, Freddie. Take That! I think you'd better RuN! You left me no choice... He's baaaack.... OH YEAH? Now you'll pay!!!! HEYYYY...!

So nice of u to help!

So-nice-of-u-to-help
11 Likes
Rate with ♥
49 Views
10  Cmnts
0 Favs
2 Collects

Artist description:
Thanks for tossin' me the 'steppin' stool' Sam! You're really being a great help for me and my Christmas decorations! In response to [Link]
Java Draw   Created Dec 20, 2011   640 x 460px    Unless noted Copyright 2011 ellyart.

More by ellyart

That Dark Forrest
Cool Blues of Spring
Summer's a-comin'!
Mood Setter
Easter Blessing
GA Wisteria

Collections with this Drawing

COMMENTS 10 Post a comment

oresta  Dec 20, 2011

I missed your cute drawings Elly, I am glad to see them!!!

spring7  Dec 20, 2011

good thinking! and no ladder required! :) ..now Freddy is much taller and able to finish off the decorations 5♥s

Anniebee  Dec 20, 2011

*LOL* Omg// he is a big help... a 4 ball snowman he is tall

Diona Davis  Dec 20, 2011

Great draw!!

magamagoh  Dec 20, 2011

great and funny..well done..

AuroraSkye  Dec 20, 2011

LMAO!!! Sooooo EXCELLENT!!! You two are SOOOOO great with these and they are SOOO wonderful for all of us on RMD! I think maybe you both should put a BOOK out!!! 5/5!!!

monkeygirl  Dec 20, 2011

Oooo creepy scary yet joly! very nice! i like the contrast in thought of this one. very unique too +D amazing shadowing on the snowman and good job on the background =]

brutus  Dec 20, 2011

oh...you're good...

ellyart replied:  Dec 20, 2011

Come on Brutimus...what else you got?? heheheeeh

brutus replied:  Dec 20, 2011

why you I oughta...in fact I think I will...just not right now.

Page   1 
261 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.