Shelly

(Unknown) (Unknown), (..so many Unknowns!)
Joined: 28 Aug 2006
Likes: all types of art
Drawings 52
DrawChats 1030
Awards 13
Collections 23
About me
Can't believe it's been 11 years... smile 
Featured drawing
Check out our new RMD Facebook Group.
kalimanjaro 6 days ago

Well, I found a method in the forum which red*rogue suggested trying to make it work still. Hopefully everything would be back and Hopefully things get new update here (;e_e)=3

kalimanjaro 6 days ago

And Thank You!! Keep Smiling :D

kalimanjaro 6 days ago

Yep, (~w~)c(_) symbolizing the current state of RMD, I remember same thing happen last year in April which like now the site is pretty much unusable to draw, or even go to DC. It took almost a month the site is in maintenance mode.

red*rogue 1 month ago

Thank you for your kind words on my first drawing. I will do my best to keep it up with the art ^^

Sunfang 1 month ago

What times are you usually on? I'd definitely wanna DC! Or we could collab :D

br0kenheaRt 1 month ago

Thank youuu for your comment ^_^ Your gallery is wonderful!

shadow0521 1 month ago

thank you so much for the comment!! ^^

taii 2 months ago

yoo ! thank you for the comments :) jeez, amazing draws!

rathian619 2 months ago

if you want to finished :) in art class room http://i.imgur.com/P8dSh67.png

sweetlove15 2 months ago

Sorry only saw this now :(

sweetlove15 2 months ago

It was good seeing you again. I had fun. Let's do it again sometime next week. Pop me a message when you're free :)

sweetlove15 2 months ago

Hey it was lagging pretty bad for me in DC. Here is the ref if you wanted to go back and finish it http://orig08.deviantart.net/b5bb/f/2012/211/f/7/f765e314be6f3a2c675b61a1f63aa7a9-d598f77.jpg

free artist 2 months ago

Thank you for the lovely comment ^-^

gargy 2 months ago

thanks for lovely comments

kalimanjaro 2 months ago

Thank you!! Haha, yeah though there something plain about it though YuY. Keep Smiling :D

gleon 2 months ago

haha! don't worry about it! :D

lunabubbles1117 3 months ago

hahaha d'aw thanks shelly, its always so wonderful to see your wonderful comments and your beautiful gallery :') I definitely hope to get back in the swing of things too! I love this site but these days seem to be too busy to get on ;__;

Pixii 3 months ago

thanks for the advice. Java is fixed with Firefox ESR. Java will run for the last year w Firefox. Firefox will truly stop supporting it next year. Microsoft n Google r killing it too. Chibipaint's future is pretty grim...

sweetlove15 3 months ago

maybe I will tonight :) I'm a celebrity get me out of here finished last night, so i'm gonna have to find a new show. Maybe the real housewifes of Sydney xD

sweetlove15 3 months ago

will be a sad one. I like these two couples, though I hope the girls stay :) Yeah, some of the questions are pretty easy, other ones I'm like "who would possibly know that!?” xD I’ve seen Supernerd and the Beast, I haven’t seen the other ones yet-

Pages: 1 2 3 ... 32 33 
205 online members & visitors
See who's online
Follow us on:
RateMyDrawings on FacebookRateMyDrawings on YouTube RateMyDrawings on Twitter

About RateMyDrawings Terms & Conditions Advertise on RMD Privacy Policy Donate Behavior Guide

Mixart New Media LLC. Online Art Communities
As creators of drawings, you own the rights to your own drawings. Respect copyright protected artwork.
More information in our Terms and Copyright Policy.